נוכחות עסקית

הזרוע הארוכה של המיזם

בעולם היזמות העכשווי מיזם יכול לעטוף את עצמו בידע, ניסיון וכלים ייחודיים של שחקניות אחרות בשוק בו פועל. אנו מייעצים בשלבים מאוד מוקדמים לבצע מחקר אודות הגורמים שיכולים להפיק ערך משמעותי בפיתוח המיזם, בין אם מדובר במשקיעים, חברות ואפילו בעלי מקצוע שונים. נוכחות המיזם והיזמים העומדים מאחוריו בקהילה הרלוונטית מזמנת באופן טבעי הזדמנויות רבות למיזם אשר ביכולתן באופן פאסיבי לקצר תהליכים, לשפר את המוצר, לקבל פידבקים יקרי ערך, לאתר ולגייס שותפים, משקיעים וכח אדם איכותי.

איך יוצרים את הנוכחות הזו מבלי לחשוף את סודות המוצר? איך מזהים ונטמעים בקהילה הנכונה? איך מייצרים "דף מסרים" אסטרטגי? כיצד רותמים את הצוות, כל אחד בתחומו, לחזק את הזרוע הארוכה של המיזם?

בואו נדבר